Hola,
Del dia 7 al 16 de novembre se celebra la setmana de la ciència, coincidint en la seva XXX edició, l’escola també celebra els seus XXX PREMIS CIÈNCIA, TECNOLOGIA I MEDI AMBIENT.
Per aquest motiu el dia 19 de novembre tindrà lloc a les 15:15 h a la sala d'actes de l’escola el lliurament dels premis a l’alumnat amb treballs seleccionats i relacionats en aquests àmbits.
Abans de l’entrega de premis podrem gaudir d’una xerrada col·loqui a càrrec de Rosa Paradell, enginyera superior de Telecomunicacions per l’UPC, actualment directora d’innovació en el sector públic a i2CAT on impulsa projectes estratègics que connecten tecnologia, persones i polítiques públiques. La xerrada duu per títol De les Smart Cities al Govtech: tecnologia amb impacte social, la Rosa ens explicarà com les ciutats d’avui poden incorporar intel·ligència artificial, eines digitals i altres tecnologies per millorar la mobilitat, la sostenibilitat i també la vida de les persones. El concepte Govtech connecta innovació i sector públic per arribar a construir un futur més just i sostenible.
Us convidem a tots a venir!.
Àrea de Ciències i Tecnologia