•  



Notícies del lloc

Presentem els projectes finalistes mSchools 2024

per Herminio Manzano -

Els projectes de Digitalització de 4t d’ESO finalistes del concurs mSchools App Education d’enguany són:

EhE9hTcQ7LaCOSyFxnUKoOkONS2e_iiHlHoaehYzrSVXyF81CUllC0_jDv8_AlwpfoQxsnwjyAvPiWjh8wgjm1cEA5z7IvGdLQiM2wFaZLC2xv_9Z57KfiKKl7NQt9gEmDs5lNiG3-iEey3_L0mSDv4

Estima`t és una app que ajuda a fer compatibles l’esforç de l’estudi amb una bona salut mental.

S’ha presentat a l’eix 1 del concurs que inclou aplicacions per la millora del Benestar emocional i social de les persones.

Les persones autores del projecte són: Àfrica Gallardo (4B), Nikita Koniaiev (4D), Anna Ludeña (4C), Laia Milian (4C) i Emma Oliver (4B).

Podeu fer una ullada a la memòria del seu projecte seguint aquest enllaç o passejar-vos pel seu espai web i mirar els seus vídeos promocionals seguint aquest altre enllaç.


hGyXjWTKnzUVxOcxG72fKCXseUKAl_5eo2orG9zZ9qJsovfOzituRPE3gabaVjasyGgVVXjifaOiAVsrWuqFpwTXE634Obo0OffizZfP4EtO6rAu0csP5HdR-qA36dwy8SW1eT_JECkw83Mved7X0pw

Make your future és una aplicació que ajuda els nois i noies a triar la millor opció de futur personal i acadèmic a partir de les seves tries i interessos; tot triat i explicat amb alegria i esperit positiu.

S’ha presentat a l’eix 1 del concurs que inclou aplicacions per la millora del Benestar emocional i social de les persones.

Les persones autores del projecte són: Carla Espinosa i Maria Quiroz (totes dues de 4B).

Podeu fer una ullada a la memòria del seu projecte seguint aquest enllaç o passejar-vos pel seu espai web i mirar els seus vídeos promocionals seguint aquest altre enllaç.

VvECNYET7Dsp4bSy3z1fTIxhj9A08R4cxTPeIKXM1tnF0z-xVAoiM_BusfFAiku9iLQkDoc4jVOxpxrv7O00qZKnRR8gd1I468NJa6Cpat08oaoc2ey2JZAiLLuJ04biA3tYZlZ5w7Lv5E_x3iZSubE

Minerva és un projecte per ajudar el jovent a centrar-se en l’estudi, evitant distraccions i ajudant a millorar el seu aprenentatge i rendiment escolar.

S’ha presentat a l’eix 4 del concurs que inclou aplicacions per la millora de la Llengua, cultura i diversitat de les persones.

Les persones autores del projecte són: Nil Gibert (4B), Guillermo Nogueira (4C), Gabriel A. Palacios (4A), Roger S. Senghor (4A) i Jiaxin Xu (4A)

Podeu fer una ullada a la memòria del seu projecte seguint aquest enllaç o passejar-vos pel seu espai web i mirar els seus vídeos promocionals seguint aquest altre enllaç.

BC2p-hXV6QhqK3sKcaZ1cv4xCdCY4uSw-2vVjt-zKvTMe9phI3i17NqDb2AzfV_08L0iEuC3NytErcHesnJ04nlSrjiYZJ52_9MFvzlrZ6VtLHcc6vREAXXr9xEGKAZ-NssjqM0lUr28cmiJoGS2CIo

Phi és un aplicació que gestiona una xarxa social educativa on els nois i les noies poden compartir els seus dubtes i coneixements, creant una xarxa de favors i de suport mutu.

S’ha presentat a l’eix 1 del concurs que inclou aplicacions per la millora del Benestar emocional i social de les persones.

Les persones autores del projecte són: Alan Bosch (4B), Abel Escolà (4E), Roger Vila (4A) i Qixuan Zhou (4B)

Podeu fer una ullada a la memòria del seu projecte seguint aquest enllaç o passejar-vos pel seu espai web i mirar els seus vídeos promocionals seguint aquest altre enllaç.



Finalistes mSchools Student Awards - 2024

per Herminio Manzano -

Tenim molt de goig d'anunciar que quatre projectes d'alumnat de Digitalització de 4t d'ESO han estat triats com a finalistes del concurs mSchools App Education.

El concurs mSchools App Education reconeix els millors projectes de desenvolupament d'una aplicació orginal per a telèfon mòbil, tauleta o ordinador que resolgui algun problema significatiu per a un conjunt important de persones. 

Els projectes han implicat un treball llarg i complex que va començar el mes de novembre de 2023. Els grups partien d'una idea consensuada. Aquesta idea es va anar perfeccionant fins arribar a tenir una definició detallada del problema que es pretenia resoldre. Només a partir d'aquest moment els grups van iniciar el procés de disseny, desenvolupament i programació de les aplicacions que havien de resoldre els problemes.

Els projectes han estat desenvolupats amb el llenguatge de programació App Inventor 2 del MIT. 

Els grups de treball, convertits en empreses virtuals, a més de fer el programa informàtic han hagut de crear tota la documentació del producte, els logos de l'empresa i el programa, el cartell publicitari i diversos vídeos publicitaris i explicatius. Tot recollit en una extensa i cuidadíssima memòria explicativa i un espai web promocional.

Estem convençuts que la metodologia de treball per projectes (ABP) promoguda des de mSchools i adaptada per l'Escola Joan Pelegrí és una molt bona forma d'aprendre. El repte de crear una aplicació que ajuda a la gent es converteix en un potent esquer per promoure l'esforç i l'aprenentatge del nostre alumnat.

Els projectes finalistes són:





Moltes felicitats a les noies i els nois intergrants dels equips de treball finalistes.

Moltes gràcies a tot l'alumnat de la matèria de Digitalització de 4t que s'ha esforçat en acabar el seu projecte. 

Us anirem donant més informació dels projectes durant els propers dies.


Temes anteriors...